Кәсіптік бағыт-бағдар беру

 

«Шал ақын ауданының Кеңес орта мектебі» КММ 11-сынып оқушыларының арасында өткізілген диагностикалық зерттеу қорытындысы (Голланд әдістемесі)

Оқушы саны Тұлға қабілеттерінің бағыттары
Р И К Ә І А
1 4 2 8 8 10 9
2 4 5 7 9 10 6
3 3 5 5 13 7 8
4 5 4 10 3 10 9
5 6 2 5 13 9 6
6 4 9 7 10 8 4
7 3 5 5 12 7 9
8 3 6 5 7 9 10
             

 

Реалистік тип   Эмоциясы тұрақты, нақты жағдайларға бағытталған, нақты объектілермен айналысатын құралдар, машиналар, қимыл-қозғалыс шапшаңдығын нақтылықты талап ететін істермен айналысуды жөн көреді. Мынадай мамандықтар ұсынылады: механик, электрик, инженер, агроном
Интеллектуалдық тип   Тәуелсіз, оринаналды абстрактылі ойлауды қажет ететін тапсырмаларды шешуді ұнатады. Интелектуалды теориялық құндылықтарға бай. Вербалды емес, вербалды қабілеттері үйлесімді дамыған. Ғылыми мамандықтар ұсфнылады: ботаник, астроном, физик, математик
Әлеуметтік тип   Әлеуметтік іскерліктерге ие, қарым-қатынасты қажет етеді, мінез бітістері: үйретуге, тәрбиелеуге ұмтылыс, адамға деген психологиялық бағытталудыңболуы, нәзік. Бұл типтің өкілі-интеллектуалдық мәселелерден шеттте жүруге тырысады, белсенді, бірақ көп жайдайда топ адамдарының пікірлеріне тәуелді. Мәселелерді қарым-қатынасқа түсе білуіне сезімі мен эмоциясына сүйене отырып шешеді. Жақсы вербалдық қасиеттерге ие. Ұсынылатын істер: оқыту және емдеу
Конвенциалдық тип   Нақты құрылған істерді қалайды. Мінез-құлқы нақты әрекетті ерекше танытпайды. Іс-әрекетке тәуелді, іс-әрекеттің ауысуын қаламайды. Ұйымадстырушылық қабілеті нашар дамыған. Математикалық қабілетке ие, ұсынылатын мамандықтар: концелярия, есептеу жұмыстары
(Предпримчивый) іскер тип Бұл тип өкілі импульсивтілікті, энергияны көртесуді мақсат ететін мақсаттарды таңдайды. Түрлі оқиғаларды басқаруды жақсы көреді. практикалық жұмыс ұнамайды. Сонымен қатар интеллектуады күш-қуатты талап ететін істер ұнамайды. Басшылықпен, статуспен, билікпен байланысты міндеттерді жақсы шешеді. Агрессивті, вербалды қасиеттерге ие. Келесі іс-әрекеттерді жақсы атқарады: журналист, артист, телеоператор, меңгеруші, директор, дипломат
Артистік тип   Интуацияға, қиялға, эмоцияғасүйенеді. Өнерге деген күрделі көзқарасқа ие, шешімін қабылдауға тәуелсіз. Қимыл-қозғалыс және вербалды қабілеттеріөте жоғары дамыған. Бұл тип творчестволық істерді жөн көреді: музыка, сурет салу, әдеби шығармашылық, т.с.с

«Шал ақын ауданының Кеңес орта мектебі» КММ 11-сынып оқушыларының арасында өткізілген диагностикалық зерттеу қорытындысы. Диагностикалық әдістеме атауы:

Е.А. Климовтың «Дифференцилды-диагностикалық сауалнама» әдістемесі

Оқушы саны Адам-табиғат Адам-техника Адам-адам Адам-белгілеу жүйесі Адам-көркем бейне
1 0 2 0 2 4
2 0 0 4 -6 1
3 4 -4 6 -6 0
4 0 6 -2 2 2
5 0 0 4 -6 4
6 2 2 6 -2 0
7 0 -2 8 -7 0
8 -6 4 -4 4 2
           

Диагностикалық әдістеме атауы: «Оқушы қабілеттері» тестінің қорытындысы

Оқушының аты-жөні Тұлға қабілеттерінің бағыттары
Физикалық (спорттық) Ұйымдастырушылық Математикалық Конструкторлық-техникалық Эмоционалды-бейнелеу (артистік) Коммуникативті Музыкалық Көркем-бейнелеу Филологиялық
1   4 5 2 2 4 5 3 2 2
2   0 4 2 3 2 4 2 3 5
3   4 1 3 2 2 5 3 2 5
4   4 5 2 4 4 5 5 1 0
5   1 3 2 1 3 4 2 1 5
6   5 4 2 5 2 3 1 1 3
7   4 5 3 3 3 4 3 1 1
8   5 3 2 5 3 4 2 3 2